HET PROGRAMMA VOOR
ROTARY FESTIVAL NEDERLAND
OP 15 MEI 2022, KOMT IN VORM!

Er wordt op dit moment flink gewerkt aan een mooi programma in DeFabrique voor meer dan 3000 Rotarians en hun familie, vrienden, kennissen, collega’s, relaties en sponsors. Binnen de thema’s Gezondheid, Empowering Girls, DEI en Duurzaamheid/Leefmilieu/Klimaat zijn de volgende klinkende sprekers al vastgelegd:

• Nic Balthasar is de klimaatgoeroe uit België is bekend van radio en televisie en staat garant voor een prikkelend verhaal.
  • Martina Vijver mag zich de # 2 in Europa noemen over invloed van menselijk handelen op het ecosysteem.
  • Motalib Weijters ontwikkelde zich van straatjongen in Bangladesh naar een succesvolle en vooral maatschappelijk betrokken zakenman.
  • Marian Spier, social entrepreneur en powervrouw, die het verschil maakt voor ‘DEI Empowering Girls’.
  • Sanj Srikanthan, CEO van ShelterBox en man met een missie als het gaat om humanitaire hulp.
  • Anneke Assen, oud-gouverneur van D1550, werd benoemd door RID Urz Klemm als Rotary-ambassadeur voor Empowering Girls.

Gekozen is voor een combinatie van Infotainment (Charles Groenhuijsen nodigt gedurende de dag interessante sprekers uit aan zijn tafel), Entertainment (al toegezegd hebben Ruth Jacott, ABBA Fever Band, Soul Brothers, Douglas & Rosenberg en de ‘SpaceBuzz’ van André Kuipers), en de Inspiratiemarkt waarbij zeker 35 Rotaryclubs zich presenteren met hun meest succesvolle en aandacht vragende activiteiten. In de vorm van een ‘Open Space Meetingsmarkt’ kan er verder meegedacht en bijgeschaafd worden.

Aanmelden kan via onderstaande knop: