STEL JE CLUB OPEN!

Week van de Open Clubbijeenkomsten | 4 t/m 9 april 2022

De Week van de Open Clubbijeenkomsten is een nieuw initiatief om meer mensen kennis te laten maken met onze Rotary- en Rotaract clubs in Nederland. Het is de bedoeling dat veel Rotary Clubs in de week van 4 t/m 9 april 2022 hun clubbijeenkomst toegankelijk maken. Iedereen kan hiermee laagdrempelig kennis komen maken met Rotary.

Deze actieweek wordt landelijk onder de aandacht gebracht door middel van persberichten, social media posts en een speciale website. Deelnemende Rotary clubs aan deze actieweek worden o.a. ondersteund met een concept draaiboek, wervingsmateriaal, tekst voor een uitnodiging en persbericht en voorlichtingsmateriaal.

Deelname is gratis!

Doe mee aan de Week van de Open Clubbijeenkomsten en laten we samen ervoor zorgen dat Rotary meer bekendheid krijgt. Meer informatie of jouw club aanmelden? Kijk op www.RotaryWOC.nl