Nieuwe jaarthema 2022-2023
IMAGINE Rotary

Het nieuwe thema voor het Rotaryjaar 2022-2023 is door de Rotary International President Elect (RIPE), Jennifer Jones bekend gemaakt tijdens een virtuele bijeenkomst waar ruim 500 inkomende gouverneurs uit de hele wereld aanwezig waren.

In een wervelende show met een welkom door Jennifer  gaf zij aan hoe jammer het is dat we elkaar als inkomende gouverneurs en inkomende president niet live kunnen zien en spreken om ons voor te bereiden op het komende Rotaryjaar en hield ze daarna een bijzonder inspirerende toespraak als inleiding op het nieuwe jaarthema. Waarbij zij zich heeft laten inspireren door de  song "Imagine" van John Lennon.

PETS
19 maart 2022

Op zaterdag 19 maart 2022 organiseren we de jaarlijkse PETS (President Elect Training Seminar). Van 09.30 tot 16.00 uur en -zoals het er nu naar uitziet- live in het Amsterdam Art Center in Amsterdam. De ochtend is exclusief voor de inkomend voorzitters en vanaf 13.00 uur is iedereen welkom voor verschillende workshops en sluiten we af met de Assembly van ons district.

De ochtend van de PETS is de (verplichte) training voor de inkomend clubvoorzitters van ons district ter voorbereiding op hun voorzittersjaar 2022-2023. Daar informeren en inspireren we als district de ruim 79 inkomend voorzitters om er een mooi en bijzonder Rotaryjaar van te maken.

Centraal staat het nieuwe Rotary thema ‘Imagine Rotary’, dat kortgeleden door Jennifer Jones (Rotary International President Elect) tijdens een speciale bijeenkomst voorafgaand aan de virtuele International Assembly (de training voor inkomende gouverneurs) is gelanceerd.