Ben jij de nieuwe kandidaat
gouverneur voor 2024-2025

We zijn op zoek naar kandidaten als de opvolger van Vincent Somers, die nu de inkomend inkomend gouverneur is en gouverneur zal zijn in het jaar 2023-2024, na Madelon Schaap die dat vanaf 1 juli a.s. is.

Het is een unieke ervaring; gouverneur zijn van ons mooie district 1580. Je ontmoet in deze rol heel veel mensen. Mensen die iets bijzonders met elkaar gemeen hebben: …het Rotary- of Rotaract lidmaatschap!

En ja, het kost tijd, en ja, het is ook best veel werk. Maar wat staat daar veel tegenover. Rotary International zorgt voor een hele goede opleiding die vooruitlopend op het gouverneursjaar deels in Nederland, deels in een grote stad in Europa en tenslotte in Orlando (Florida), als er geen Corona is, wordt gehouden.

Je leert Rotary en de mensen die het verschil maken nog beter kennen, het is geweldig om samen met de staf, de regio-voorzitters en de voorzitters van de verschillende districtscommissies het jaar vorm te geven en de doelen te realiseren. Je maakt ook deel uit van het gouverneursberaad - waar je met zes collega’s in Nederland samenwerkt aan overkoepelende Rotary activiteiten in Nederland. Het is een geweldig leuke tijd. Ik kan het weten…. En ik zou het zo weer doen….!

Er zijn voor de gouverneursrol wel een paar voorwaarden;

• je moet minimaal zeven jaar lid zijn van een Rotaryclub
  • je moet voorzitter zijn geweest

Denk er eens over na…en als je belangstelling hebt (of je weet een goede kandidaat), neem dan voor verdere informatie contact met mij op, per telefoon, of via de mail.

Het telefoonnummer is: +31 6 53 15 36 13