ROTARY FESTIVAL:
BELEEF HET MEE!

Hebben jullie al een kaart bemachtigd voor het Rotary Festival Nederland? Het kan nog op individuele basis. 195 clubs gingen voor. Wat niet meer kan is aanmelden voor de Inspiratiemarkt. Er is veel belangstelling vanuit de clubs om deel te nemen aan de Inspiratiemarkt om projecten te presenteren en andere clubs te inspireren. Er zijn inmiddels zoveel aanmeldingen dat we de beschikbare ruimte overschrijden en letterlijk aan het passen en meten zijn. Wát een prachtprojecten zijn er straks te zien. En je kunt nog meepraten en mee(be)denken ook!

Speciaal voor de kids tot 12 jaar is er een programma samengesteld met aansprekende activiteiten waar ze nog lang over na zullen praten! Wat te denken van een mega-knikkerbaan (knikkergek.nl), een kinder(geiten)boerderij, de SpaceBuzz en om het af te blussen, de Kinderdisco van ‘Disco 4 Kids’. DJ/presentator Ruben weet als geen ander hoe hij onze jongste bezoekers moet vermaken. Met onuitputtelijke energie, een grote diversiteit aan muziek en leuke spelletjes, neemt hij de kids mee in zijn muzikale achtbaan. Doe-dansjes, spelletjes en quizjes worden afgewisseld met (verzoek)nummers.

Vrijwilligers gezocht!

Het Rotary Festival is voor en door Rotarians. Dat houdt in dat we allemaal moeten meewerken aan een soepel verloop van de dag. Het projectteam kan dit niet alleen en roept vrijwilligers op om te helpen.

Meld je aan op info@rotaryfestival.nl, want vele handen maken het Festival tot een nog groter succes. Meer dan welkom!

Bekijk hieronder een sfeerimpressie van de prachtige locatie.