Uitnodiging voor de aftrap van een duurzaam Rotary 100 jaar Jubileumproject

Op 13 juli aanstaande vindt de aftrap plaats van een nieuw Rotaryproject. Het project is een initiatief van RC Koggenland in samenwerking met RC Antwerpen-Metropool. RC Koggenland is net als Rotary Nederland ook ‘jubilerend’ in het komende Rotary jaar.

De aftrap en onthulling van de naam van het project, vindt plaats op woensdag 13 juli in Cinema Oostereiland in Hoorn. De avond begint om 20.15 en eindigt nadat we met de aanwezigen een prachtige positieve en zeer inspirerende film hebben bekeken.

Graag verwelkomen we vertegenwoordigingen van verschillende Rotaryclubs en sponsoren op deze speciale avond in Cinema Oostereiland in Hoorn.

Zouden we als Rotary samen een blijvend positief verschil kunnen maken op onze leefomgeving, op de biodiversiteit?

Kunnen wij samen een stuk aarde weer leefbaar maken in Afrika”?

In 2022-2023 bestaat Rotary in Nederland 100 jaar.

Hoe mooi zou het zijn, als wij een leefgebied ter grootte van 100ha kunnen herstellen, van woestijn naar bos en hoe mooi zou het zijn als Rotary samen met onze Rotary-partners meebouwen aan een stuk van ‘the Great Green Wall’ en tegelijkertijd ook de biodiversiteit in onze tuinen en rondom weilanden kunnen vergroten. Niet alleen de mensen zullen gaan genieten van de mooie bloemen, het groen, de schaduw, het schone drinkwater en de opbrengsten van de planten…

Met de opbrengst van project, zal een ‘Rotary klimaatbos’ in Senegal gerealiseerd worden, dat de leefomgeving van lokale mensen blijvend positief zal veranderen en een toekomst voor hen in dit gebied mogelijk zal maken.

Graag heten we je welkom bij de aftrap van een fantastisch mooi nieuw Rotary initiatief, met blijvende positieve impact op onze leefomgeving. De plaatsen op de avond zijn beperkt dus geef je snel op.

Voor meer informatie en aanmelding voor de aftrap op 13 juli, kun je een Email sturen naar info@rotarykoggenland.nl