Open clubbijeenkomsten

Naar aanleiding van de eerste Week van de Open Clubbijeenkomsten is er een enquête verstuurd aan de deelnemende clubs. De uitkomst van de enquête is online te lezen. De uitslag en reacties zijn uitermate positief. Daarachter hebben we een aantal spontane reacties geplaatst die we ook ontvangen hebben. Er staan ook een aantal leer-/aandachtspunten in voor de volgende editie. Binnenkort zullen we de datum van de volgende Week van de Open Clubbijeenkomsten met jullie delen.

Uitslag enquête >

Rotary Convention
2022

Na het ontdekken van nieuwe perspectieven en inspiraties op #Rotary22, kijken we uit naar #Rotary23 in Melbourne, Australië.

Terugblik op de conventie in Houston: https://www.rotary.org/en/imagine-melbourne

Foto:
De NL delegatie op de internationale Rotary Convention 2022 in Houston (credit Robert Verhoeve).

Terugblik op het Rotary Festival

Wij zijn ontzettend blij dat wij circa 2.500 Rotarians en hun gasten hebben mogen ontvangen.

Burgemeester Sharon Dijksma van de stad Utrecht opende met een indrukwekkende speech en daarna ontspon zich een rollercoaster van sprekers, amusement en een ‘Open Space’ markt, waar vele Rotarians zich flanerend langs marktkraampjes lieten inspireren door prachtige serviceprojecten.

Wij zijn ‘People of Action’.